Nejlepší lokalita v Plzni

Perfect World, jazykovka se srdcem

27.09.2013 20:46

Ahoj,

já jsem Perfect. Perfect World. Dokonalý svět. Jsem jazyková škola, která vznikla v roce 2012 v podkroví bývalé staré bolevecké školy, přímo na bolevecké návsi u obrovského kaštanu.

Nabízím každému studentovi mnoho neobvyklého, předně Vás však moji učitelé dokáží opravdu naučit anglicky, německy, italsky, francouzsky a rusky. Všichni moji lektoři jsou mladí energičtí lidé, kteří jsou na svoji práci přímo trénovaní a pravidelně kontolovaní tak, aby kvalita Vašich jazykových kurzů a soukromých lekcí byla skutečně na úrovni.

Kromě toho, že si Vás moje učebny svými trámy, vybavením a domáckostí jistě získají, mám oproti ostatním jazykovým školám ještě jedno specifikum- a od toho pochází moje přízvisko “Jazykovka se srdcem”. Moji majitelé založili v roce 2013 Nadační fond PERFECT, kam je z každé lekce každého studenta posíláno 10kč. Z nastřádaných peněz se na konci každého kalendářního roku vybere jedno dítě z dětského domova, a tomu se zafinancuje jazykový pobyt v zahraničí. I Vy tak můžete pomáhat měnit životy.

Jak už jste asi poznali, nejsem jen neobyčjnou jazykovou školou na nádherné bolevecké návsi, ale jsem především sen. Stačí, abyste se rozhodli pro nás, a poznáte ten rozdíl.
Každému našemu studentovi dáme svoje srdce.

 

Více na www.perfect-world.cz

 


 

Vyhledávání

Kontakt

Bolevecká náves Česká republika, Plzeňský kraj, Plzeň, Bolevecká náves GPS souřadnice; LOC 49°46´35.156“N, 13°22´36.529“E